غریبه ی اشنا

♥افسونگر عـــاشق♥

حــماقت بود به عشقت اعــتماد کردن با خـــــــــدا هم یه حرفی داشتم :میگم خـــــدا من اینجا هر چی دوست داری را دارم میگذرونم فقط یه نگاه به سیــــــــاهی و گودی پایه چشمم بنداز ...

غریبه ی اشنا

غریبه بود...

آشنا شد...

عادت شد...عشق شد...هستی شد...

روزگار شد...

خسته شد...

بی وفا شد...

دور شد...

بیگانه شد...

حسرت شد...

اما !

 

فراموش نشد...!.



نظرات شما عزیزان:

ehsan
ساعت23:23---18 تير 1392
اگر دوست داری با هم تبادل لینک کنیم

ehsan
ساعت19:00---18 تير 1392
سلام وبلاگ زیبایی داری

hate
ساعت12:45---9 تير 1392
گفتند عينک سياهت را بردار...



دنيا پر از زيبايست!!!



عينکم را برداشتم...



وحشت کردم از هياهوي رنگها...



آدمها هزار رنگ ميشوند...



عينکم را بدهيد...



ميخواهم به دنياي يک رنگم پناه ببرم
پاسخ:سلام دوست عزیز یه دنیا شرمنده با سیستم من واسه بلاگفا نمیشه نظر گذاشت خیلی سعی کردم ولی نشد یه دنیا معذرت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در شنبه 15 تير 1392برچسب:,ساعت 3:23 توسط farnaz |